La sessió anirà a càrrec de Glòria Vallès Salvanyà, professora de màrqueting i d’esdeveniments enogastronòmics a EAE Business School i Ostelea
El proper dimecres, 15 de juny, tindrà lloc una jornada telemàtica sobre màrqueting dirigida a petits cellers i viticultors emprenedors. En aquesta jornada s’aprendran les bases necessàries per prendre decisions estratègiques i treballar el màrqueting sense ser-ne experts i sense disposar d’un gran pressupost. També es donaran a conèixer les millors eines de màrqueting que tenen al seu abast els petits cellers.
La sessió anirà a càrrec de Glòria Vallès Salvanyà, professora de màrqueting i d’esdeveniments enogastronòmics a EAE Business School i Ostelea. Està organitzada per l’INCAVI amb l’objectiu d’acompanyar als vitivinicultors, promocionar el talent dels joves i facilitar els coneixements clau per fomentar l’emprenedoria.
La jornada forma part del programa PATT del Pla Anual de Transferència de Tecnologia del Departamet d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i les inscripcions cal fer-les a través d’aquest formulari.
Es donaran a conèixer les millors eines de màrqueting que tenen al seu abast els petits cellers